Μολαταύτα, η SLR μπορεί να θεωρηθεί εώς και αποτυχία. Οι στοχευμένες πωλήσεις των 500 αμαξιών ανά έτος, δεν επαληθεύτηκαν παρά μόνον την πρώτη χρονιά παραγωγής της καθώς τις επόμενες χρονιές γνώρισαν ιδιαίτερα πτωτική πορεία μέχρι και το 2007 όταν και σταμάτησε η παραγωγή για τις «κλειστές» SLR. Δύο χρόνια μετά σταμάτησε και η παραγωγή των SLR Roadster. Από το 2004 όταν και παραδώθηκαν οι πρώτες SLR στους αγοραστές τους, συνολικά πωλήθηκαν περίπου 2000 SLR όλων των τύπων (Coupe, Roadster, Speedster).
Σύμφωνα με τους ειδήμονες και τα πλείστα περιοδικά του χώρου, ο βασικός λόγος των άσχημων πωλήσεων ήταν η πολύ μέτρια οδηγική εμπειρία σε συνδυασμό με την υψηλή τιμή.
Από πλευράς επιδόσεων, η τελική ταχύτητα της SLR φτάνει στα 355 χ.α.ω. Οι μετρήσεις περιοδικών του χώρου αναφέρουν επιδόσεις 0-100 χ.α.ω. σε 3,3 εώς 3,6 δευτερόλεπτα, κάπως ψηλότεροι από τους επίσημους εργοστασιακούς που αναφέρουν 0-100 σε 3,1 δευτερόλεπτα.
Έδω έχουμε δύο φωτογραφίες της ίδιας SLR, με πινακίδες Dubai.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου